E-mail niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De e-mailaccount is goed ingesteld en ik zie op het ikoon dat er e-mailberichten zijn. Toch krijg ik ze niet zichtbaar. Ik blijf het veld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail niet zichtbaar
De e-mailaccount is goed ingesteld en ik zie op het ikoon dat er e-mailberichten zijn. Toch krijg ik ze niet zichtbaar. Ik blijf het veld Welkom bij Mail krijgen. Ik heb de instellingen vergeleken met iemand anders en bij mij ontbreekt de exchangefunctie bij de instellingen van een e-mailaccount. Is dit de reden dat ik mijn e-mail niet kan zien? En zo ja, hoe te verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inhoud e-mail niet zichtbaar | evie0202 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-10 22:32 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
Tekst mail niet zichtbaar na openen als er een attachment bij zit | lro | iPhone algemeen | 0 | 03-06-10 11:28 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|