iPhone 4 (5.1.1 jb) blijft screenshots maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Mijn iPhone blijft automatisch screenshots maken, na 2 dagen heb ik circa 5 screenshots in mijn afbeeldingen staan, welke ik telkens aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 (5.1.1 jb) blijft screenshots maken
Hallo iedereen,
Mijn iPhone blijft automatisch screenshots maken, na 2 dagen heb ik circa 5 screenshots in mijn afbeeldingen staan, welke ik telkens aan het verwijderen ben. Soms een screenshot van whatsapp/cydia/springboard. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen? Alvast hartelijk dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstel geprobeerd? Reboot, harde reset....
|
|
|||
|
|||
5 screenshots na 2 dagen is IMHO geen automatische handeling, misschien neem je gewoon zelf die screenshot door het uitschakelen met de home knop ingedrukt !
MVG, Jeff C. |
|
|||
|
|||
Dat is dus het vreemde, het probleem deed zich voor na een herstel + Jailbreak en daarna me instellingen+applicaties terug zetten.
Reboot en harde reset uiteraard al geprobeerd, maar het probleem blijft. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 12:54 ---------- Dit is niet het geval, lijkt me dan eerder dat mijn homeknop hangt of iets.. maar je zou dan een witte flits moeten zien. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snapshots (screenshots) maken van iPhone scherm | jrgerritsen | Jailbreak apps en thema's | 15 | 23-11-07 17:46 |
|
|