//

gezocht:Polis voorwaarden Conner & Davis 2011

gezocht:Polis voorwaarden Conner & Davis 2011 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar de polis voorwaarden van Conner en Davis voor een iphone verzekering(2011). Mijn Iphone had ik gekocht bij telefoonkopen.nl en daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-12, 22:21
Resneak Resneak is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard gezocht:Polis voorwaarden Conner & Davis 2011

Hallo,

Ik ben opzoek naar de polis voorwaarden van Conner en Davis voor een iphone verzekering(2011).

Mijn Iphone had ik gekocht bij telefoonkopen.nl en daar had ik meteen een verzekering bij afgesloten. Verkoper had een mooi praatje dat dit de verzekering bij uitstek was, zou ook vocht schade vergoeden e.d.
Geloofde natuurlijk niet meteen zijn bruine ogen, maar met z'n duur toestel leek het mij wel verstandig.

Na 13-14 maanden doet mijn Iphone niets meer. Dynafix constanteerde dat de onderste vocht indicator verkleurd was. Conner en Davis geeft niet thuis, T-mobile niet en apple store in Amsterdam ook niet. Heb mij in Amsterdam wel laten vertellen dat de meeste verkleuringen bij de aansluiting van de kop telefoon plaats vind en niet bij de aansluiting van het dockingstation. De vocht indicator binnen in het toestel was ook niet aangetast!!.

Nog nooit eerder heb ik problemen gehad met een toestel en nu geeft de Iphone niet thuis. dit wekt bij mij ook een wrang gevoel. Normaal gebruikt en niet wezen zwemmen, koffie drinken of wc dippen,just normal 24/7 usage incl. hardlopen en fietsen.

Wie zou mij kunnen helpen aan de polis voorwaarden, heb nu mijn rechtbijstand verzekering ingeschakeld om toch mijn recht te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Ed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-12, 11:56
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Ik denk dat je beter af bent op het forum van Tros Radar, daar lopen heel wat draadjes over Conner & Davis.
Na een kwartiertje google nog geen polisvoorwaarden kunnen vinden, heb je al contact opgenomen met Conner & Davis of telefoonkopen.nl voor de voorwaarden?

Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd hoe het gaat!
  #3  
Oud 31-05-12, 22:34
Resneak Resneak is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Thanks heb Tros Radar en C&D nog niet gecontact, zal dat bij deze meteen doen.
Zal uiteraard ook terug komen met de uitkomst van deze situatie.
  #4  
Oud 01-06-12, 09:48
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Zoals reeds gemeld. Dit is het forum er niet voor. //slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht AT&T simkaart?!?! maurits_m Archief 1 07-01-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.