Noodoplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik hoop bij juiste onderwerp deze vraag stel. Hebben jullie evaring met noodoplader? Er zijn zoveel verschillende. Welk is beste? Gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Noodoplader
Hoi,
Ik hoop bij juiste onderwerp deze vraag stel. Hebben jullie evaring met noodoplader? Er zijn zoveel verschillende. Welk is beste? Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar wat je bedoel je met "noodoplader"? Iets met een accu of zonnecellen?
|
|
|||
|
|||
Voorbeeld, maar zoiets HyperMac Mini 7200mAh Battery Pack Silver iPhone / USB - PDAshop.nl
Hier ook 1. Hoeft niet alleen met zonnencellen te zijn. Laatst gewijzigd door Cooltennis; 06-06-12 om 15:48. |
|
|||
|
|||
Met die tweede ga je in ieder geval geen iPad (en ook geen iPhone) kunnen opladen.
2 X AA Cel = 2 X 1,5V = 3V. Met 3V laadspanning kan je geen iPad (of iPhoine opladen). Die eerste ken ik niet. Ik heb wel zelf iets gelijkaardig gebouwd met twee Lithium-Polymer cellen @ 3,7 V en een 5 V spanningsstabilisator. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|