Welke provider/abonnement voor een simlockvrije iphone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik woon nu in Amerika en heb hier voor een jaar gewoond en een iphone gebruikt. Het is me gelukt de sim lock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke provider/abonnement voor een simlockvrije iphone 4??
Hallo iedereen,
Ik woon nu in Amerika en heb hier voor een jaar gewoond en een iphone gebruikt. Het is me gelukt de sim lock te laten verwijderen. Zaterdag kom ik terug naar Nederland. Ik ben iemand die veel smst maar vooral veel internet gebruikt. Welke provider/abonnement raden jullie aan voor gebruik in Nederland? Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou alvast prepaid nemen als je af en toe verhuisd .
Welke je moet nemen kan ik u nie mee verder helpen aangezien ik van belgie/Vlaanderen ben. |
|
|||
|
|||
Vanaf nu zal ik waarschijnlijk minimaal 2 jaar in nederland blijven
|
|
|||
|
|||
Sim only van Telfort en zeker niets van T-Mobile nemen, want daar ga je spijt van krijgen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone meegenomen uit Amerika, welke provider/abonnement in Nederland? | tomabrok | iPhone algemeen | 6 | 05-06-12 10:20 |
ik heb een simlock iPhone. maar welke provider? | scoop1 | iPhone algemeen | 2 | 24-01-12 22:06 |
Abonnement verlengen, welke provider?? | sanderis | Overige providers Nederland | 59 | 24-01-11 10:11 |
simlockvrije iphone kopen+apart abonnement? | Seburb | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-07-10 19:40 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|