contacten niet over kunnen zetten van 3GS naar 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn 3GS heeft kuren en valt elke keer uit. hij moet nu voor reparatie naar t-mobile terug en wil dus graag mijn gegevens overzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten niet over kunnen zetten van 3GS naar 3G
Hallo,
Mijn 3GS heeft kuren en valt elke keer uit. hij moet nu voor reparatie naar t-mobile terug en wil dus graag mijn gegevens overzetten van de 3GS naar de 3G maar krijg het via itunes niet voor elkaar. wie kan mij hierbij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb alles via itunes gesynchroniseerd
op de naam van de iphone en dan op synchroniseren gedrukt en ook nog een reservekopie gemaakt. nou is waarschijnlijk het probleem van de 3G omdat je die niet kan updaten, dat word niet ondersteund. maar hoe kan ik dan mijn gegevens,contacten en apps enz wel op de 3G krijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja dat heb ik dus geprobeerd en dat lukt ook wel maar hij pakt dus alleen maar
de contacten van de simkaart |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? | Loa64 | iPhone algemeen | 14 | 31-10-11 16:40 |
Bestaande contacten, agenda items van iPhone in iCloud zetten | beejay13 | iCloud | 2 | 15-10-11 00:11 |
Contacten van 3GS naar E72 | Leukedingen | iPhone algemeen | 9 | 26-07-10 21:09 |
2g alles over zetten naar 3gs | myplace | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 19:00 |
Niet meer kunnen bellen, alleen via contacten | joske1967 | Archief | 1 | 17-12-08 16:27 |
|
|