iphone 4s contacten verdewenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zag vandaag dat mijn alle contacten ineens verdwenen zijn, MAAAAAR als ik bij 'recent' kijk zijn de laatste gebelde contacten nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s contacten verdewenen
Beste mensen,
Ik zag vandaag dat mijn alle contacten ineens verdwenen zijn, MAAAAAR als ik bij 'recent' kijk zijn de laatste gebelde contacten nog wel aanwezig. Weet iemand hoe kan dit gebeuren en hoe kan ik mijn contacten terug krijgen in contacten lijst? Alvast bedankt voor jullie reactie en hulp! P.S. de laatst gebelde personen kan ik niet eens in mijn contacten toevoegen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
iPhone Contacten | wesleyvanes | iPhone algemeen | 1 | 13-01-11 15:32 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|