iphone 4s: echte of nep??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Hoe kan ik zien of ik een echt iphone 4s heb of deze een clone is? Aangezien er nu best goeie clones bestaan, hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s: echte of nep???
Hoi,
Hoe kan ik zien of ik een echt iphone 4s heb of deze een clone is? Aangezien er nu best goeie clones bestaan, hoe kan ik het zeker weten als ik er eentje via marktplaats wil kopen. Hoe kan ik het testen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kun je doen door de zoekfunctie van het forum te gebruiken aangezien deze vraag pas voor de 287 keer voorbij komt.
|
|
|||
|
|||
als je ooit een echte iphone heb gehad, en je test hem even, zie je het zo. een neppe werkt niet zo vloeiend en perfect als een echte
als je geen iphone heb gehad. trek het serienummer/imei na die in de instellingen staat. (apple imei check) zo weet je het zeker |
|
|||
|
|||
Hang hem aan iTunes en klaar. =)
|
|
|||
|
|||
met itunes werkt ie perfect.
Ben opzoek naar de apple imei checker, maar kan niets vinden. Iemand een link??? bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple Serial Number Info // Decode your Mac's serial number!
|
|||
|
|||
Model and build information
Model: - iPhone 4S (16 GB White) Codename: - ? Build Country: - We have no clue where your unit was built. Build Year: - We could not verify the build year of this machine. Build Week - - Production Nr.: - Your device was number 1481 to be built that week. Source: AppleSerialNumberInfo.com Kan ik ervan uitgaan dat ie echt is???? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde wat jij hebt, en is mijne in een winkel gekocht.
Dus ik denk dat jij gewoon een echte iPhone in je handen hebt. |
|
|||
|
|||
Ik probeerde die site hierboven net ook, met mijn m.i. echte iPhone en krijg het volgende:
O OH! The Serial number you entered (***********) is either of a (sofar) unsupported model or incorrect. Please try again or submit the information by clicking the button below. (If you entered the serial number starting with an 'S', try it without.)
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou wel adviseren om iemand mee te nemen bij de aankoop die er verstand van heeft anders ben ik bang dat goedkoop duurkoop wordt.... |
|
|||
|
|||
Meestal hebben de neppe android en als je van de ene pagina naar de andere gaat loopt hij heel vloeiend en niet stukje voor stukje
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Echte iphone 3G of NEP ? | Swakiri | iPhone algemeen | 29 | 16-02-11 10:13 |
iPhone 3g nep of echt? | LJD | iPhone algemeen | 10 | 21-09-10 12:58 |
is dit een echte of nep iphone?? | montana | iPhone algemeen | 37 | 26-01-10 16:27 |
Software nep iphone | Andreas | iPhone algemeen | 10 | 27-05-09 16:38 |
Echte of Nép? | Goerez | iPhone algemeen | 5 | 09-02-09 22:30 |
|
|