kan niet meer scrollen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 3 heeft nu als optie voor een blinde hij spreekt en zeg alle functie's waarop je drukt. Ik heb dit niet nodig en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer scrollen
mijn iphone 3 heeft nu als optie voor een blinde hij spreekt en zeg alle functie's waarop je drukt.
Ik heb dit niet nodig en wil dit graag verwijderd hebben helaas kan ik niet scollen naar beneden zodat ik niet bij de instellingen dit kan aanpassen. wie weet hoe ik dit oppak? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dubbel tik met 3 vingers op het scherm
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik moet 1 keer klikkken dan komt er een witte lijn omheen dan dubbel klik en dan kan ik bijvoorbeeld 4 in typen maar dat vind ik irritant ik kan hem niet naar beneden scrollen dus ik kan het niet uitstellen irii kan iemnad mij helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kaders om icoontjes iphone kan niet scrollen | gerada | iPhone algemeen | 4 | 23-09-13 11:04 |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
Na FW3.0 scrollen telefoonboek / contacts niet meer mogelijk | rclaassen | iPhone algemeen | 0 | 25-06-09 10:47 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? | iMario | Unlock [archief] | 1 | 20-04-08 02:50 |
|
|