conector op moederbord stuk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb denk ik zelf de connector op het moederbord, waar de laad unit met een draad aan vast gemaakt dient te worden, stuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
conector op moederbord stuk
Hallo,
Ik heb denk ik zelf de connector op het moederbord, waar de laad unit met een draad aan vast gemaakt dient te worden, stuk gemaakt, heeft iemand daar een oplossing voor, of kan iemand mij verwijzen naar een bedrijf/persoon die dat kan repareren. Ik woon in het noorden van het land tegen de Duitse grens aan. Hartelijk dank alvast voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is helemaal afhankelijk hoe het is afgebroken. Soms kan er een nieuwe opgezet worden.
|
|
||||
|
||||
Ga eens naar leeuwarden naar Gsm clinic die man repareert terwijl je wacht in de meeste gevallen en is echt goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Moederbord iPhone 4 | adleenheer | iPhone algemeen | 16 | 22-09-12 21:54 |
kapotte dock conector | kingsley | iPad algemeen | 1 | 15-04-11 23:45 |
iphone moederbord | mathiasv | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 10:13 |
Moederbord stuk na vallen van de Iphone? | truckdiver | iPhone algemeen | 0 | 07-02-10 11:06 |
Volume vanaf iphone, dock conector! | Boy van Baal | iPhone algemeen | 0 | 18-05-09 17:18 |
|
|