iPhone 4s internet pay and go generation discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPhone 4s via Wifi op internet werkt uitstekend... Maar wanneer er geen Wifi beschikbaar is kan ik geen verbinding maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s internet pay and go generation
Ik heb sinds kort een iPhone 4s via Wi-Fi op internet werkt uitstekend...
Maar wanneer er geen Wi-Fi beschikbaar is kan ik geen verbinding maken met internet.... Ik heb geen abonnement maar heb automatische herlaadbeurten... Op mijn vorige gsm Samsung star kon ik daarmee perfect op internet.... Nu wil dat maar niet lukken... Iemand tips? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht kan je naar een website gaan met je computer en de instellingen per sms laten zenden naar je iphone voor de instellingen van Mms en internet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke provider heb je? Hoe deed je dat voorheen op je Samsung? Hoe laad je je tegoed op? Via een website? Als je wel tegoed hebt, werkt het dan wel of ook niet? |
|
|||
|
|||
Ikzelf heb automatisch een update (mms en internet instellingen) ontvangen via mij telefoonprovider (Mobi* BE) zonder deze te moeten instellen en ook zonder iTunes.
Je hebt welicht gelijk dat de instellingen niet via sms kan gebeuren bij de iphone. @Ivde kan dan ook beter naar de website gaan van zijn telefoonoperator voor de APN instellingen. Instelligen > Algemeen > Netwerk > mobiel datanetwerk > Mobiele data > APN |
|
||||
|
||||
Moet je daarvoor niet al een werkende verbinding op het netwerk van die provider hebben?
|
|||
|
|||
Meestal met de simkaart de plaatsen heb je al een telefoonverbinding.
Dit was zo bij mij 2 jaar geleden maar het is best mogelijk dat de winkel dit toestel dan eerst aan een pc had gekoppeld (met itunes) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt, het is in orde! Heb met klantendienst gebeld was iets geblokkeerd... Nu werkt het!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: R-SIM III 3rd Generation For iPhone 4S GSM IOS 5.1 | waldpiek | Unlock | 8 | 05-04-12 16:21 |
Iphone US 1st Generation unlock 3.1.3 | DaBenzz | Archief | 2 | 11-03-10 00:53 |
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) | diddi | Archief | 4 | 15-07-08 16:19 |
|
|