iPhone 3g blijft in herstelmodus na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iphone van een vriend gekregen. Hij had een nieuwe achterkant erop gezet ( battery en alles erin ). Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3g blijft in herstelmodus na reparatie
Hallo,
Ik heb sinds kort een iphone van een vriend gekregen. Hij had een nieuwe achterkant erop gezet ( battery en alles erin ). Alleen wanneer ik de iphone opstart staat er dat ik hem aan intunes moet aan sluiten, en herstellen moet. Wanneer ik hem herstel krijg ik error 14 en soms andere. Ik heb met verschillende programma's al geprobeerd om m'n iphone weer eruit te halen maar helaas tot nu toe mocht niks baat hebben. Kan iemand me helpen? Het gaat op een iphone 3G 16GB Zwart Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens naar: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
|
|||
|
|||
Al geprobeerd, helaas werkte het niet ;(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone blijft in herstelmodus | venneke | iPhone algemeen | 2 | 07-02-12 22:23 |
iPhone: iphone 4 blijft hangen in herstelmodus | redje | Jailbreak | 0 | 18-01-12 13:36 |
iPhone: Iphone blijft in herstelmodus na herstellen. | coolegino | Jailbreak | 2 | 24-10-11 17:12 |
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! | niet zichtbaar | iPhone algemeen | 16 | 11-02-11 09:05 |
iphone 3g blijft in herstelmodus staan | joeyy | iPhone algemeen | 12 | 17-08-10 22:29 |
|
|