Het geluid van mijn iPhone heel zacht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit ligt aan het luidsprekertje. Heb zo al 2 vrienden gehad waar het stuk was. Je kan dit laten herstellen via garantie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dit ligt aan het luidsprekertje. Heb zo al 2 vrienden gehad waar het stuk was. Je kan dit laten herstellen via garantie.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
prima dank u
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mijn 4S was het geluid van de wekker de afgelopen dagen erg zacht zonder dat ik iets aan het volume had gewijzigd . Alles stond ook nog gewoon op max. Rebooten heeft de eerste keer niet geholpen, maar na nog een keer (of twee?) rebooten gisteren ging de wekker vanochtend wel op het juiste volume!
Wellicht is voor jou ook meerdere keren rebooten de oplossing?! Overigens waren de vergrendelgeluiden en toetsenbordklik de afgelopen periode meerdere keren plotseling juist erg hard en na een reboot weer normaal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid 3GS Heel zacht na Installatie van IOS 5.01 | roesem | iPhone algemeen | 4 | 15-02-12 21:57 |
Geluid uit speaker heel zacht | Peter Vranken | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 13:36 |
Geluid van microfoon via bluetooth te zacht | HADES_1 | iPhone algemeen | 8 | 23-06-10 13:33 |
Microfoon geluid heel zacht | fabie1 | iPhone algemeen | 0 | 24-01-08 18:10 |
|
|