Push/Berichtgeving uitzetten met 1 knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ga dus op vakantie en met een spaarzaam dagbundeltje wil ik zelf graag bepalen waar die paar MB's aan verstookt worden. Ik wilde daarom Push ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Push/Berichtgeving uitzetten met 1 knop
Ga dus op vakantie en met een spaarzaam dagbundeltje wil ik zelf graag bepalen waar die paar MB's aan verstookt worden.
Ik wilde daarom Push / berichtgeving uit zetten. In iOS 4 kon dat altijd met 1 knop. Nu moet ik die gansche lijst met apps door om per app uit te vinken: geluiden, badge, melding, strook, berichtencentrum, etc. Is daar geen simpelere oplossing voor?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt Roaming uitzetten, dan kun je in het buitenland geen data gebruiken. Of je zet mobiele data uit.
|
|
||||
|
||||
Dat weet ik; en was mijn vraag ook niet.
Zodra ik wél, bewust, even wil internetten (roamen) wil ik geen kostbare kB's verstoken aan Push / berichtgeving... die dan immers ook weer gaat 'lopen'. |
|
||||
|
||||
Je zet een keer je push af en dan vertrek je. Als je bewust wil internetten dan kan je de app zelf openen. Het is wat ongemakkelijk maar slechts een keer per vakantie te doen.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. |
|
||||
|
||||
Ja, 1 keer: per app! Dat vind ik zeer omslachtig. Voor iOS 5 kon je ALLE berichtgeving / Push voor alle diensten en apps met 1 schuifje aan en uit zetten.
Anyhow, ik heb nu voor alle apps, een voor een uitgezet: geluiden, badge, wel/niet in berichtencentrum, startscherm, melding/strook, etc etc. De hele waslijst, per app Sorry; ik had idd beter moeten zoeken want vond dat anderen zich ook al uitgebreid over gebogen hebben: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...Push+uitzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
berichtgeving / Push uitzetten | tim410 | iPhone algemeen | 15 | 18-02-12 21:58 |
push met 1 knop uitschakelen | tim410 | iPhone algemeen | 2 | 19-11-11 19:38 |
Push berichtgeving werkt niet | Nico Pieter | iPhone Apps | 2 | 15-10-11 13:42 |
Push/Berichtgeving | ChielvanIeperen | iPhone Apps | 1 | 15-09-10 09:42 |
|
|