film gemaakt met iphone verwijdert,hoe terug te halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mensen, ik heb ff gegoogled ed maar kom niet heel ver. hoe kan ik een filmpje die ik afgelopen december heb verwijdert(die ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
film gemaakt met iphone verwijdert,hoe terug te halen
dag mensen,
ik heb ff gegoogled ed maar kom niet heel ver. hoe kan ik een filmpje die ik afgelopen december heb verwijdert(die ik nu wel nodig schijn te hebben voor een onderzoek) terug halen? is dat uberhaupt wel mogelijk? via google kom ik wel op enkele programma's ed terecht maar dat zijn programma's waar je niets aan hebt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je iPhone sinds december nog gebruikt?
(dan is er een grote kans dat delen van het filmpje zijn overschreven)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat is minder,zo iets vermoeden ik al maar wou het toch ff zeker weten.. Citaat:
op dat moment had ik zo iets van"***,maja niet belangerijk". maw,filmpje was na half uur of uur oid al verwijdert. nou heb ik veel en vaak gehoord dat verwijderde dingen niet echt verwijdert zijn,zodoende dat ik ff op onderzoek ging. maargoed wat XIII zei is klinkt heel logisch. dat is ***. beter opletten de volgende keer. bedankt voor jullie snelle respons. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone moeten resetten, hierna alle video's van 1 dag verloren. Hoe terug te halen? | Beving | Muziek, foto & video | 0 | 15-01-12 20:39 |
iemand al een short film/music video gemaakt met i4? | jaimiefanatic | Muziek, foto & video | 0 | 13-09-10 17:46 |
Video: film van iPhone halen | KrAdrie | Muziek, foto & video | 5 | 21-02-08 00:13 |
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? | grobben | Muziek, foto & video | 3 | 10-02-08 12:54 |
|
|