Gele vlek iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ineens een gele vlek in mijn scherm van mij iphone zitten. Weet iemand misschien hoe dat komt en of het weg gaat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gele vlek iphone 4
Ik heb ineens een gele vlek in mijn scherm van mij iphone zitten. Weet iemand misschien hoe dat komt en of het weg gaat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, een gele vlek aan de rechterkant van mijn scherm.
Wie o wie weet hoe dit te verhelpen? |
|
|||
|
|||
pas aangekocht? dan een weekje wachten..
kan de lijm van het scherm zijn, die nog moet drogen. en anders gewoon naar winkel en nieuwe vragen... |
|
|||
|
|||
Het toestel is al wat ouder en inmiddels buiten de garantie dus naar de winkel en een nieuwe vragen is in deze geen optie verwacht ik.
|
|
|||
|
|||
Wie niet waagt, niet wint....
Misschien laten fixen door de reparatiedienst van iPhoneclub? |
|
|||
|
|||
Heb nu hetzelfde probleem, toestel (iphone 4) is nu ruim 2 jaar en nu heb ik linksboven ineens een gele vlek in het scherm. Iemand dit al laten verhelpen?
|
|
|||
|
|||
In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar.
bron: De wettelijke garantieperiode in Europa | ConsuWijzer.nl |
|
|||
|
|||
Toen ik iPhone 4 kocht meteen gele vlek aan de zijkant, is nooit weggegaan, binnen steken hadk geen zin in.
|
|
||||
|
||||
die van mij had da ook maar ik heb het scherm laten vervangen voor 65 euro was ik der vanaf .
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem. Bij mij zit er ook nog een miniscuul klein luchtbelletje bij.
Bij een screenshot is het alleen niet te zien... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spontane gele vlek iphone 4 | roden737 | iPhone algemeen | 5 | 25-06-11 01:28 |
Vlek in de camera iPhone 4 | rsnhakan | iPhone algemeen | 9 | 18-04-11 20:28 |
Gele vlek ontstaan op iPhone 4 | iFajar | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 22:07 |
iPad met gele vlek | midego | iPad algemeen | 0 | 01-04-11 19:57 |
Nog steeds GELE VLEK na 6 weken IPHONE 4 | SPiET | iPhone algemeen | 4 | 20-09-10 09:37 |
|
|