Informatie over een iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik informatie over me iphone 4 met een imei nummer? Want ik kwam in een winkel terecht ik vroeg hem iets dus hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Informatie over een iPhone 4
Hoe krijg ik informatie over me iphone 4 met een imei nummer?
Want ik kwam in een winkel terecht ik vroeg hem iets dus hij had een programma waarin hij alleen de imei-nummer van mijn iphone hoefde in te vullen en er kwam informatie van : Waar je iphone is gekocht. of het officieel simlock-vrij is of niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Neem het echter met een flinke schep zout... Als ik de imei van mijn iPhone 4 invoer krijg ik de boodschap dat hij op 13-10-2011 is geactiveerd en gelockt... Nou, die van mij is van de introductie in 2010 en in 2011 gratis simlock vrij gemaakt door T-Mobile (nu de standaard) ..
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 13-07-12 om 19:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: informatie gevraagd iphone 4 | Matisto25 | Jailbreak | 3 | 14-06-12 19:16 |
iPhone 3G ophalen, wat informatie? | theappleboy | iPhone algemeen | 14 | 26-01-12 20:33 |
Waar vind een leek informatie? | cavok | Archief | 2 | 26-11-07 16:13 |
File informatie op iPhone | Paulcito | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-09-07 16:01 |
|
|