//

Ipod Nano 3e generatie 4gb

Ipod Nano 3e generatie 4gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet dat dit topic hier niet hoort, maar kon nergens anders een juiste plek vinden en aangezien ik dit graag opgelost wil hebben, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-12, 16:12
brongerzz brongerzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 1
Standaard Ipod Nano 3e generatie 4gb

Hallo,

Ik weet dat dit topic hier niet hoort, maar kon nergens anders een juiste plek vinden en aangezien ik dit graag opgelost wil hebben, zet ik het hier maar neer in de hoop dat iemand het volgende weet....


Het zit zo:
Mijn LCD display van mijn Ipod Nano 3e generatie 4gb was kapot, dus ik heb een nieuwe besteld en in mijn Ipod gezet. Echter bij het opnieuw aansluiten van de lintkabel van het bedieningspaneel zijn mijn connectoren op het moederbord afgebroken inclusief de vergrendelingsclip (die je omhoog moet doen).
Nu doet mijn LCD schermpje het wel weer, maar kan ik de Ipod niet bedienen.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Reparatie via Apple kost 149 euro en een nieuw moederbord is ook te duur. Valt er iets te solderen en zo ja, hoe doe ik dit? Ik heb wel een site gezien met hetzelfde probleem, alleen ik begrijp het niet helemaal goed hoe dit nu gesoldeerd moet worden. Moet ik eerst de oude connectoren er nog afhalen en dan gewoon de lintkabel met tin vast solderen op het moederbord??
Hier is de link te vinden wat ik bedoel:
Busted Ipod click wheel connector fix

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Nano 3e gen 4GB Destiny Archief 2 02-02-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.