Help!! Iphone-Leek: Mijn iphone blijft hangen op Itunes tijdens update! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen .. Ikben een echte IphoneLeek Teruggekomen van devakantie wilde ik mijn iphone updaten. alles gedaan, echter blijft hij nu hangen met op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!! Iphone-Leek: Mijn iphone blijft hangen op Itunes tijdens update!
Hallo Mensen ..
Ikben een echte IphoneLeek Teruggekomen van devakantie wilde ik mijn iphone updaten. alles gedaan, echter blijft hij nu hangen met op het schermpje alleen een usbstick en het ituneslogo Alles mag weg, behalve mijn foto's! Al mijn vakantiefoto's staan erop! Please wie kan mij helpen! Itunes geeft aan dat ik moet herstellen! Ben ik dan mijn foto's kwijt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem....ook mijn vakantie foto's staan erop
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik morgen nog een ritje naar de I-store waag...
|
|
|||
|
|||
Ik niet... Gebroken voet
Is nu aan het herstellen en de stille hoop dat mijn foto's er dan opstaan.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens update blijft mijn Iphone hangen | Spaay | iPhone algemeen | 1 | 19-11-11 21:09 |
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 | RobbertThoolen | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 20:29 |
Windows: Itunes blijft hangen tijdens installatie | iBroek | iTunes | 0 | 25-07-10 11:46 |
Iphone blijft hangen tijdens opstarten | fab | Archief | 2 | 02-06-09 21:28 |
Windows: Mijn iPhone blijft hangen in iTunes--->adapter | joostvl | iTunes | 1 | 02-09-08 00:10 |
|
|