//

Geen dataverbinding via 3G op mijn iPhone 4S

Geen dataverbinding via 3G op mijn iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds december 2011 een abo bij Telfort voor mijn iPhone 4S (geen jailbreak). Ben erg tevreden met mijn 4S en met Telfort. Sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-12, 10:05
wildwin wildwin is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 5
Standaard Geen dataverbinding via 3G op mijn iPhone 4S

Ik heb sinds december 2011 een abo bij Telfort voor mijn iPhone 4S (geen jailbreak). Ben erg tevreden met mijn 4S en met Telfort.
Sinds donderdag 12/07 kan ik opeens geen dataverbinding meer maken via 3G. Dat lukt alleen nog maar met Wi-Fi. Bovenaan staat aangegeven dat mijn iPhone een uitstekend bereik heeft (5 streepjes) en wordt naast Telfort NL ook 3G aangegeven. Met geen enkele app kan ik echter nog verbinding krijgen via het internet. Aan- en uitzetten met slaapknop of slaapknop/homebutton al aantal keren gedaan, maar lost het probleem niet op.
Iemand enig idee wat ik moet doen om weer via 3G een dataverbinding te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-12, 10:49
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Ook bij de 4s van mijn vrouw gehad (maar dan bij Vodafone). Die heb ik toen gebeld en zij hebben bij hun verbindingen gereset en op de 4s moest ik ook "stel opnieuw in" bij mobiele data aanklikken. Probleem was toen verholpen. Misschien helpt dit ook bij jou. Als het gelukt is, laat ff weten. Is misschien handig voor andere. Suc6.
  #3  
Oud 17-07-12, 00:44
darickj darickj is offline
• iOS 9.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Telfort had een netwerk update. Je moet even je netwerkinstellingen resetten en je telefoon opnieuw opstarten. En hopla klaar is kees
  #4  
Oud 18-07-12, 09:13
wildwin wildwin is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 5
Standaard

Dank voor jullie reacties. Ik heb contact gehad met Telford. De settings zijn gereset maar dat hielp niet. Er is een storing. Advies van Telford is om hun homepage in de gaten te houden.
Reageren

Labels
dataverbinding, geen, telfort


« Geluid 4S? | Help!! »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi op mijn Iphone als ik mijn laptop uitschakel trudydegraaf Wi-Fi 0 29-11-11 22:57
Geen dataverbinding T-Mobile alexvandersluijs Odido (T-Mobile) 0 24-08-10 16:18
Ongewenste dataverbinding Nilles KPN 0 23-06-10 20:48
Dataverbinding problemen Iphone 3G Vodafone. Jailbroken darkpino Vodafone 3 22-03-10 17:22
Hoe proxy instelling op te geven in iphone ivm zakelijke mobiele dataverbinding markthuis iPhone algemeen 0 04-03-09 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.