Meerdere exchange accounts op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het inmiddels mogelijk om meerdere exchange accounts op mijn iPhone in te stellen? Ik heb nu namelijk 1 exchange account in gebruik voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere exchange accounts op iPhone
Is het inmiddels mogelijk om meerdere exchange accounts op mijn iPhone in te stellen?
Ik heb nu namelijk 1 exchange account in gebruik voor mijn Gmail en mijn Google Agenda. Kan ik hiernaast nog een exchange account instellen zodat ik via dat account mijn mail van het werk kan binnen halen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan (doe ik ook).
|
|||
|
|||
Yep, ik haal van 6 accounts mail binnen. Geen probleem....
|
|
|||
|
|||
Dankjewel dat dacht ik al.
Ik heb dit dus ook ingesteld maar ik krijg de melding controle account gegevens niet mogelijk. Volgens de ICT dienst is alles goed op mijn telefoon ingesteld. Dus ligt het probleem bij hen ofniet? |
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd met ssl aan en of af te zetten en dan alsnog te bewaren? En dan nog eens proberen je mail binnen te halen.. Lukte vroeger bij mij met een oudere server...
|
|
|||
|
|||
Ja heb ik geprobeerd maar werkt ook niet. Bij het ophalen van de mail zegt hij: "E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt."
Ik denk dan toch dat het probleem niet bij mij ligt maar bij de ICT dienst... |
|
|||
|
|||
Heb je geen collega waarmee je kan vergelijken??
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat ik eenzelfde probleem heb. De VPN verbinding komt niet tot stand. Het zou kunnen zijn dat er aanpassingen aan de server moeten plaatsvinden. Verondersteld dat je een exchange account hebt met een 2003 versie, zal dit het geval zijn. De exhange 2007 en 2010 kent deze problemen niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ofwel heeft de OP zijn domein niet meegegeven, kan ook allemaal. Een beetje degelijke IT dienst zou dat mogen configureren, duurt 2 minuten voor iemand met kennis van zaken. |
|
|||
|
|||
Kal el,
Een concrete vraag: is een VPN voor Iphone 4 tot stand te brengen met een SBS2003? Mijn vorige telefoon een Android kon dit wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet gewoon de Outlook anywhere configureren op je SBS en dan kan je eigenlijk heel eenvoudig je mail configureren. Gebruik je soms de webaccess van je mail? anders weet je al meteen vrijwel zeker wat de mailserver url is, en dan kan de rest vrij vlug opgelost geraken. |
|
|||
|
|||
kal el,
wordt erg technisch voor me inmiddels, maar gebruik webacces voor mijn pc om mailcheck vanuit huis naar mijn werk te doen. Voor mijn mobiel gebruik ik een VPN (althans tot voor kort met Android) en dat hou ik graag zo, alleen mijn Iphone (nieuw) wil niet verbinden met de sbs 2003. Alle instellingen in mijn telefoon kloppen. Mijn IT dienst is met vakantie, dus wil zelf onderzoeken of, en zoja met wat, de verbinding wel tot standkan komen, zonder direct naar een 2007 of 2010 versie van de sbs over te moeten gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeker als je de webaccess gebruikt. Mail ophalen is eignelijk niet meer dan de webaccess porten naar je device (ongeveer toch). als je echt een vpn wil, zal je aan je IT dienst moeten vragen om een PPTP tunneling in hun firewall te configureren (geen idee hoe de tunnel werkt van een Android, dus mssn is er al een pptp) |
|
|||
|
|||
las elders op internet dat;
1. exchange sp2 geïnstalleerd zou moeten worden op de sbs2003, 2. wellicht iets aan de DNS gedaan moet worden, 3. poort(en) open gezet moeten worden in de firewall. De VPN zou dan tot stand moeten komen! (of zoiets). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zou eigenlijk aan je IT dienst het volgende moeten vragen: 1. Adres van de server om die van buitenaf te benaderen (vb mail.mijnbedrijf.be) => eigenlijk hetzelfde adres van de webmail, maar zonder de /exchange achter 2. Het domein waarin jij je bevindt: (je meldt je normaal aan met domein\gebruikersnaam) Als je die gegevens hebt zou je het vrij eenvoudig moeten kunnen instellen. |
|
|||
|
|||
Thnx, we gaan het meemaken. ik meld me weer als het slaagt. In de tussentijd zal ik een gratis appje downkoaden. kijken wat er gebeurt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange accounts verwijderen lukt niet :( | mich@ | iPhone algemeen | 4 | 28-01-11 14:53 |
2 exchange mail accounts | chrisoe | iPhone algemeen | 14 | 24-11-10 13:13 |
|
|