Films uploaden via itunes op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen.Ik ben al een hele dag en nacht bezig om kleine films op mijn iphone en ipad te krijgen. Heb wel diverse converteer programmas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films uploaden via itunes op iphone
Beste mensen.Ik ben al een hele dag en nacht bezig om kleine films op mijn iphone en ipad te krijgen. Heb wel diverse converteer programmas gebruikt.
Deze fomaten heb ik gehad.MP4, MOV, M4V, MPEG. Als ze dan geconverteerd zijn op ik Itunes en mijn verkenner. Dan sleep ik een film naar mijn blbliotheek links in Itunes maar de film komt niet in de blliotheek. Opvallend is als ik sleep dan verschijnt met het slepen de teks "koppeling". Normaal als je musiek sleept wordt dat een "+". Wie kan me helpen? Graag elk advies is welkom. Heb al ik dit form gezocht en adviesen opgevolgd maar niets helpt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je naar het juiste videoformaat geconverteerd hebt kan je ook gebruik maken van de map "Automatically add to iTunes". Dus, de filmpjes in die map zetten en dan iTunes starten.
Probeer het eens iTunes 10 for Windows: Automatically add items from other applications |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
http://support.apple.com/kb/PH1613?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
Timasha,
Het is toch gelukt. Maar toch vreemd dat het slepen in Itunes naar de bobliotheek niet lukt. Toch weer bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil maar deel muziek naar Iphone uploaden | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 21-10-11 11:05 |
Mac OS X: Itunes films naar Iphone kopieren | A.C.Martens | iTunes | 4 | 22-12-09 00:56 |
App data laten uploaden via iTunes? | Veliremus | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 09-03-09 14:35 |
Windows: films op je iphone zetten via itunes | wendy.veldhuis | iTunes | 10 | 25-03-08 19:32 |
|
|