video discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ergens een filmpje van gemaakt, en deze via Itunes op de pc gezet, nu wil ik dat filmpje terug zetten op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video
Ik heb ergens een filmpje van gemaakt, en deze via Itunes op de pc gezet, nu wil ik dat filmpje terug zetten op mijn iPhone s 4 64 gb, hoe moet ik dat doen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met itunes kan je dit doen gewoon slepen De filmpjes komen niet terecht iin de filmrol (foto's) maar in de app video's
|
|
|||
|
|||
Je kan dit ook altijd doen via de app photosync (werkt via Wi-Fi en je moet gewoon een adres ingeven in je pc).
|
|
|||
|
|||
Lol ik heb een kwartier lopen zoeken naar een filmpje wat ik op mijn Iphone 4 gezet had.
Bij de vorige Iphone stond het onder video's in de Ipod, bij deze staat gewoon een icoontje op het beginscherm... |
|
|||
|
|||
post binnenhalen
Ik heb een nieuwe iPhone 5s zwart, maar waar vind ik de instelling het binnenhalen van mail, dat kan je toch ergens instellen dat die dat per 5 minuten doet of bv per half uur of uur?
|
|
|||
|
|||
instellingen - e-mail, contacten, agenda's - nieuwe gegevens - fetch - hier kan je selecteren om de hoeveel tijd er gegevens worden opgehaald.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|