Verschillende berichten van zelfde persoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb me al rot gezocht om dit in orde te krijgen en ik vind het maar niet! 😡 Ik stuur vaak via Imessage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende berichten van zelfde persoon
Hoi,
Ik heb me al rot gezocht om dit in orde te krijgen en ik vind het maar niet! 😡 Ik stuur vaak via Imessage en ik heb een vriend die 1 nr en 2 e-mailadressen heeft, waarmee hij via Imessage stuurt. Alle 3 zijn bij mijn contactgegevens ingevuld. Maaaaar bij berichten heb ik nu 3 keer zijn naam staan, eentje voor elk e-mailadres en nummer. Hoe krijg ik deze allemaal onder hetzelfde bericht/conversatie? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier zoek ik ook een oplossing voor.
Je zou denken dat de app deze conversaties automatisch samenvoegd als deze van de zelfde contact persoon komt. |
|
|||
|
|||
Voor iMessages komen die berichten van drie verschillende afzenders. Één telefoonnummer en twee verschillende e-mail adressen en dus worden die berichten apart gehouden.
|
|
||||
|
||||
Volgens geruchten kun je ze in iOS 6 straks wel koppelen.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push berichten in verschillende kleuren? | Sweng | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-03-11 17:13 |
SMS ontvangen van 1 persoon werkt niet | MartinV | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 19:33 |
Verschillende Abbo's van Providers | jessia | iPhone algemeen | 0 | 29-11-08 19:04 |
SMS gesprek begint opnieuw met zelfde persoon? | Vsteegman | iPhone algemeen | 0 | 02-11-08 18:02 |
|
|