//

iTunes slaat vast tijdens Synchroniseren en muziek is niet meer toevoegbaar.

iTunes slaat vast tijdens Synchroniseren en muziek is niet meer toevoegbaar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi! Ik heb mijn iPhone pas 4 weken en heb er tot een paar uur geleden toe, geen problemen mee gehad. Totdat ik nieuwe muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-12, 02:45
DaveyDesign DaveyDesign is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Unhappy iTunes slaat vast tijdens Synchroniseren en muziek is niet meer toevoegbaar.

Hoihoi!

Ik heb mijn iPhone pas 4 weken en heb er tot een paar uur geleden toe, geen problemen mee gehad. Totdat ik nieuwe muziek wilde toevoegen aan mijn telefoon. Zowel slepen van bureaublad naar muziekkopje in iTunes lukte niet (er kwam onder mijn muis icoontje een klein rood kruisje te staan). Ik dacht misschien na een synchronisatie is het opgelost. Maar nee, ook bij het Synchroniseren loopt hij telkens weer vast bij het Reservekopie stap. Computer opnieuw starten, telefoon opnieuw starten. Niks heeft geholpen. De bestanden waren mp3's, dus lijkt mij het geen probleem te zijn. Ook omdat ik in de 4 weken geleden al 2 x eerder muziek er op heb gezet.

Iemand een goudentip/oplossing?

Alvast bedankt!

edit:

Oja trouwens iTunes opnieuw geïnstalleerd, niet geholpen.

Laatst gewijzigd door DaveyDesign; 01-08-12 om 12:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-12, 22:20
DaveyDesign DaveyDesign is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

Slotje!
Ik heb het zelf nog even goed bekeken en heb toen handmatig muziek en videos beheren aangevinkt. Probleem opgelost!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek niet meer te synchroniseren xdirkx iPhone algemeen 12 21-01-15 21:22
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s jwh iTunes 9 16-04-12 21:14
Itunes loopt vast tijdens sychroniseren ricie iTunes 2 31-10-10 16:18
Alles slaat vast, cydia update changes niet? DaMeastro Jailbreak apps en thema's 1 17-08-10 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.