//

Opeens problemen met muziek

Opeens problemen met muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo helpers, Ik heb sinds vanochtend uit het niets opeens die foutmeldingen/problemen met de muziek op mijn iphone: 1. (Wat niet zo zeer een probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-08-12, 22:05
dannyhoutkamp dannyhoutkamp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Opeens problemen met muziek

Hallo helpers,

Ik heb sinds vanochtend uit het niets opeens die foutmeldingen/problemen met de muziek op mijn iphone:

1. (Wat niet zo zeer een probleem is Waar ik eerst na het wijzigen van mijn iPhone-muziekselectie vanuit iTunes met de knop Toepassen meteen kon synchroniseren, krijg ik met deze knop nu enkel nog een lijst van nummers in het grijs die ik niet kan afspelen op mijn iPhone. Wil ik de nummers ook echt op mijn iPhone hebben, moet ik dus apart synchroniseren.

2. (Wat een gekke foutmelding is Als ik dan dus mijn muziek synchroniseer, krijg ik op mijn iPhone telkens de melding dat mijn opslagruimte bijna vol zit, ongeacht hoeveel vrije ruimte ik nog heb.

3. De muziek wordt dan echter wel gewoon op mijn iPhone gezet, maar alles zonder cover art, waar dit gisteren nog niet het geval was. Dit vind ik het meest storend.


Als iemand me kan helpen met één of meer van deze trobbies ben ik diegene erg dankbaar.

Bvd,

Danny Houtkamp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek is opeens weg Desteny Muziek, foto & video 1 27-07-12 17:01
Problemen met muziek synchroniseren op ipod, iphone pimpampoentje iTunes 0 19-01-12 21:02
Problemen met verwijderen muziek (titels) LijfStijl Jailbreak apps en thema's 2 09-07-11 20:52
Opeens problemen met apps koen_dr iPhone Apps 1 02-11-10 19:39
Windows: Itunes pakt muziek opeens niet meer. -Nora- iTunes 2 17-10-09 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.