Geheugen Iphone4 + S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, heb een vraag! Hoe kan ik zien wat het geheugen is zonder naar je instellingen te gaan. Dus van de buitenkant. Alvast bedank!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geheugen Iphone4 + S
Beste lezers, heb een vraag! Hoe kan ik zien wat het geheugen is zonder naar je instellingen te gaan. Dus van de buitenkant.
Alvast bedank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op de doos? In iTunes? Het staat niet op het toestel gedrukt geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Het is doosloze en niet werkende iphone4...
|
|
|||
|
|||
Imei nr op de sim tray..
Als deze de originele is.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op de website van apple...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb juist nog (omdat ik twijfelde) geprobeerd met Imei nr en dat werkt ook..
|
|
||||
|
||||
Klopt, werkt zowel met het serienummer als het IMEI.
Maar dan weet je nog niet hoeveel opslag geheugen de iPhone heeft. Op een site als http://www.appleserialnumberinfo.com kun je dit wel achterhalen aan de hand van het serienummer.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie het.
Ik voer het serienummer in van mijn iPhone 4 16GB. En dan staat er alleen iPhone 4. Geen haakjes en geen capaciteit erachter. |
|
|||
|
|||
Dat is raar, heb juist geprobeerd met 3 Iphones..
En telkens geeft hij het geheugen weer.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij Nick666 wél.....
|
|
||||
|
||||
Ik krijg een spinner na het invullen van de info in Safari onder Mountain Lion...
In Chrome onder Mountain Lion werkt het wel; dwz: - site geeft "iPhone 3GS" (zonder indicatie geheugen!) als ik mijn serienummmer invul - site geeft rode tekst "Please enter a valid serial number." als ik mijn IMEI nummer invul Raar dat het gedrag zo verschilt voor verschillende forumleden! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geheugen | Nilles | iPhone algemeen | 4 | 22-02-12 18:15 |
Geheugen iPhone4 en 3GS groter bij aansluiten aan computer | Psychoo881 | iPhone algemeen | 15 | 27-11-11 12:55 |
Geheugen vol | denman80 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 08-04-11 15:35 |
geheugen leegmaken | darkpolleke | iPhone algemeen | 3 | 09-03-11 14:00 |
|
|