iphone heeft een vreemd probleem. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb sinds een maand een iphone 4s , ben er heel trots op! zoon pracht apparaat is het toch.. maar na 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone heeft een vreemd probleem.
hallo allemaal
ik heb sinds een maand een iphone 4s , ben er heel trots op! zoon pracht apparaat is het toch.. maar na 2 weken is me de iphone gevallen heel ongelukkig enz enz .. maar nu heb ik bij een plaatselijke turk een nieuw beeldscherm erin laten zitten , en nu heb ik dus als ik op de Home Button duw dat ik op het beeldscherm duw .. hoe kan dit ? een schroefje miss te hard aangedraaid of te zacht? en als ik mijn gummy tasje eromheen heb krijg ik een stel pixels die omringt zijn met blauwe rand? heel vreemd dus wie kan me alsjeblieft helpen? want het is heel vervelend .. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
inderdaad niet goed gemonteerd...
scherm te hard, of te zacht, of de homebutton zit niet goed in het "gleufje". mvg Jan |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt . En de home button voelt niet meer zo lekker als eerst
|
|
|||
|
|||
teruggaan hé.. kan zomaar niet toch?
mvg |
|
|||
|
|||
Ja ik heb toenet eens een flink kwaad telefoontje gepleegd en ik kan vanavond terrecht
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd probleem iphone 4 | bartkoper | iPhone algemeen | 20 | 26-07-11 20:27 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g 3.1.3 jailbreak vreemd probleem | bramr6 | Unlock | 1 | 06-02-11 12:52 |
Niet echt een probleem. Wel vreemd | lakes | iPhone algemeen | 1 | 17-08-09 23:44 |
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone | spacefreek | iPhone algemeen | 19 | 04-07-09 02:04 |
|
|