iphone 3GS crasht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een (nieuwe) iphone 3GS die problemen geeft. Het begon met gekleurde strepen (horizontaal) en de telefoon loopt steeds vast. Vaak ook zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3GS crasht
Hoi,
Ik heb een (nieuwe) iphone 3GS die problemen geeft. Het begon met gekleurde strepen (horizontaal) en de telefoon loopt steeds vast. Vaak ook zonder dat er strepen komen. De telefoon moet soms helemaal opnieuw worden geïnstalleerd, soms start hij gewoon weer op. De telefoon is een keer gevallen. Maar of de problemen daar mee te maken hebben weet ik niet. Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Wat is verstandig, aanspraak maken op garantie? (moet getekend worden voor reparaties, ik meen tot €250). Of ergens anders laten repareren? Zo ja, tips? Alvast bedankt voor je reactie! Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Valschade valt niet onder garantie.
En die problemen kunnen zeker door een val veroorzaakt zijn.
|
|||
|
|||
Als dat het probleem is... op het forum van apple staan pagina's vol over dit probleem...
|
|
||||
|
||||
Als de iPhone valschade heeft, zul je moeten aantonen (bewijzen) dat de problemen niet door vallen/drukken/stoten komen. Ik denk dat dat heel lastig is.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs crasht vaak, snel lege batterij.. Wat nu? | dvbeeten | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 23:26 |
iphone 3gs crasht wanneer er sim kaart in zit | belvedere86 | iPhone algemeen | 4 | 20-12-10 21:42 |
3GS Wi-Fi crasht... | hphoeksma | Wi-Fi | 15 | 14-11-09 00:58 |
nieuwe 3GS crasht onophoudelijk | Therapy | iPhone algemeen | 5 | 29-09-09 15:47 |
iPhone 3GS crasht en reageert niet meer na navigeren TomTom | iSjoerd | iPhone Navigatie | 6 | 12-09-09 14:39 |
|
|