Kan niet bellen of gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iPhone 4s 5.1.1. Deze heb ik gejailbreakt. Sinds kort kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb 'm al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet bellen of gebeld worden
Hoi, ik heb een iPhone 4s 5.1.1. Deze heb ik gejailbreakt.
Sinds kort kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb 'm al verschillende keren herstart. T-Mobile gesproken, die hebben alles nagekeken en niks vreemds te zien bij hun. Heeft iemand enig idee wat ik kan proberen om het weer werkend te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan je iPhone best eens herstellen in iTunes. Dan is de kans groot dat het probleem opgelost is. Het nadeel is wel dat je daarna opnieuw moet jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Hey conflict,
Is je probleem al opgelost na het herstellen? Heb het namelijk ook al voor de laatste 3 dagen. Zowel bij mij iphone 4 als 3gs. Ik heb dan regelmatig momenten dat ik wel bereik heb, maar verder niet kan bellen, gebeld worden of 3g kan gebruiken. T-mobile weet er ook geen raad mee en ik heb mijn 3gs al hersteld, maar die gaf na een uur het weer op. Heb jij iets gevonden dat werkt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden | Martijnzzz | iPhone algemeen | 10 | 08-02-11 20:18 |
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. | niekkremers | iPhone algemeen | 3 | 29-12-08 19:35 |
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... | koot0220 | Archief | 7 | 20-11-08 11:04 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
kan niet gebeld worden, wel bellen | superzemie | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 08:20 |
|
|