iPhone 4 ipod speelt een nummer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt; mijn ipod speelt steeds hetzelfde nummer. Ik vind nergens een instelling om dat ongedaan te maken. Iemand help?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 ipod speelt een nummer.
Zoals de titel al zegt; mijn ipod speelt steeds hetzelfde nummer. Ik vind nergens een instelling om dat ongedaan te maken. Iemand help?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand?? Is er ergens een instellingenmenu om herhalen uit te zetten of iets dergelijks?
|
|
||||
|
||||
Is opgelost.
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je het opgelost?
|
||||
|
||||
Ik had blijkbaar per ongeluk (in ieder geval zonder het zelf te weten) de repeatfunctie aangezet. Na in de handleiding deze functie te hebben gelocaliseerd, heb ik hem uitgezet. In je ipod naar huidig nummer gaan, dan op het scherm tikken en er verschijnt een menu. Daar zit ook die functie in.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes speelt nummer zonder ! niet af | sunnygroenenboom | iTunes | 2 | 30-08-10 10:32 |
Nummer speelt niet aan het begin af? | sjalih | iPhone algemeen | 5 | 04-04-10 11:10 |
Muziek: Na een nummer crasht ipod functie! | ramonusadonus | Muziek, foto & video | 0 | 21-09-09 22:53 |
Muziek: Ipod op 3G stopt en speelt uit zichzelf | aerospace | Muziek, foto & video | 3 | 22-04-09 20:08 |
|
|