//

Iphone valt uit en daarna vraagt deze om activering.

Iphone valt uit en daarna vraagt deze om activering. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben Ronald en ik zit met een probleem. Twee weken geleden heb ik een Iphone 3gs gekocht via marktplaats, waarvan ik echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-12, 18:33
ronaldo1979 ronaldo1979 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone valt uit en daarna vraagt deze om activering.

Beste mensen,

Ik ben Ronald en ik zit met een probleem.

Twee weken geleden heb ik een Iphone 3gs gekocht via marktplaats, waarvan ik echt enorme spijt heb.
De eerste week werkte deze Phone goed en ik was behoorlijk tevreden. Het enige probleem wat ik tot op dat moment had gehad is dat hij uitgevallen was om dat de batterij leeg was. Aan de lader en hij ging weer opnieuw opstarten. Maar omdat het niveau van de batt. zo laag was viel hij weer uit. Dit bleef zo door gaan. Alleen in Dfu mode kon ik hem herstellen.

In de tweede week begonnen de problemen echt. Elke keer ging te telefoon op simlock. Achter elkaar sprong hij erop. Het is een simlock vrije toestel. Dat is zeker. Maar omdat ik dit probleem ook bij mijn oude samsung had dacht ik de simkaart. Dus een nieuwe aangeschaft.
Probleem niet verholpen, andere oplossing de sim code eraf halen.
Ook is er een probleem dat de telefoon regelmatig geen service aan geeft en dat kan best wel een poosje duren. Om gek van te worden!!!

Later kwamen er nog meer problemen zoals het uit vallen en daarna zelf weer opstarten en vragen om activering en dat ik hem moet aansluiten op Itunes. Dit heb ik meerdere keren gehad en ik heb ook meerdere keren een Restore gedaan. De problemen waren maar even verholpen en daarna kwam het weer terug.

Hij geeft eerst een poosje geen service aan, dan valt hij uit.

Afgelopen weekend wilde ik weer een restore uitvoeren alleen gaf itunes toen een fout code -1 aan. Zoeken op Internet naar mogelijke oplossingen dit mocht allemaal niet baten.

Ik ben gisteren naar een winkel geweest om te laten kijken naar mijn Tel, de medewerker gaf van tevoren aan dat met deze fout melding de tel waarschijnlijk overleden is. Lekker dacht ik, maar hij ging toch kijken of hij wat kon vinden.
Hij heeft met andere software dan itunes, zegt hij , een herstel uitgevoerd en hij deed het weer. Hij wilde niet vertellen hoe hij het gedaan had.
Via Itunes weer een synchronisatie uitgevoerd en YEAH ik kon weer spelen met mijn Iphone.
Maar helaas na misschien een uur valt deze weer uit en vraagt nu weer om activatie.
Mijn itunes herkent mijn telefoon niet meer. Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen softwarematig.

Het is allemaal een heel verhaal, maar ik hoop toch op dat ene kleine kansje, iemand die weet hoe dit te herstellen is.

Alvast bedankt voor de reactie!

MVG Ronald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs gaat aan en 10 sec. daarna weer uit bramkempen iPhone algemeen 2 25-05-12 23:44
Activering Iphone ' Wachten op activering. Dit kan even duren' melding fruitella Odido (T-Mobile) 5 21-01-09 06:42
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 4 25-06-08 14:26
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 3 13-06-08 17:36
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. hbasten Archief 0 05-06-08 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.