Nauwelijks leesbaar scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn beeldscherm (Iphone 3GS) blijft bijna donker; met een beetje licht en schuin houden kan ik met moeite iets onderscheiden. Iemand dit eerder meegemaakt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nauwelijks leesbaar scherm
Mijn beeldscherm (Iphone 3GS) blijft bijna donker; met een beetje licht en schuin houden kan ik met moeite iets onderscheiden. Iemand dit eerder meegemaakt en zo ja: hoe op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helderheid van het scherm aanpassen, misschien?
|
||||
|
||||
Klinkt als een defecte backlight. Is er iets gebeurd voordat dit probleem optrad?
|
|||
|
|||
Defect backlight. OK. En is dat te verhelpen? EN zo ja , hoe en waar?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ze kunnen je wel helpen bij een telefoon winkel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2012 om 20:54 ---------- of als je het professioneel wilt dan ga je ff langs de apple store dan betaal je duurder ; ) |
|
||||
|
||||
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mail niet leesbaar | roze | iPhone algemeen | 5 | 06-11-10 20:54 |
bijlage bij emails moeilijk leesbaar | uhans | iPhone algemeen | 0 | 05-10-10 15:39 |
Mail niet leesbaar na update | Miss-J | iPhone algemeen | 22 | 10-08-10 14:41 |
attachments .tiff (fax2mail) niet leesbaar | sven | iPhone algemeen | 6 | 12-12-07 09:51 |
|
|