Dode pixels in scherm na reparatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mn homebutton heb vervangen zitten er voortaan zwarte vlekken linksboven in mn scherm? Waar kan het mis zijn gegaan? is een nieuw scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dode pixels in scherm na reparatie?
Nadat ik mn homebutton heb vervangen zitten er voortaan zwarte vlekken linksboven in mn scherm? Waar kan het mis zijn gegaan? is een nieuw scherm noodzakelijk of kan dit op een andere manier wellicht opgelost worden? Kan de LCD / digitizer kabel beschadigd zijn?
Shady |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe verwacht je nu dat wij daar een antwoord op kunnen geven? Terug naar de zaak waar je het hebt laten doen zou ik zeggen.
//slotje dus |
|
|||
|
|||
vlekken in scherm na reparatie
Ik verwacht een meer serieus antwoord, moderator!
Bij het zelf repareren van de home-button (een belachelijk euvel van de prachtige iPhone4) kan er wel eens iets mis gaan. In dit geval zijn er vlekken op het scherm zichtbaar. Wellicht heeft dit te maken met het losmaken van het scherm van het frame (met het plectrum...), maar wat kan er aan gedaan worden? Waarschijnlijk toch het scherm vervangen? Heeft iemand hier ervaring mee? Peter Laatst gewijzigd door pevries; 01-09-12 om 11:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dode pixels onderaan scherm? | willem. | iPhone algemeen | 1 | 23-04-12 11:49 |
Dode/slapende pixels | chucky102 | iPhone algemeen | 6 | 07-02-10 12:44 |
Rijtje dode pixels! | Roffel | iPhone algemeen | 6 | 27-08-08 08:58 |
Iphone dode pixels | Rejmo | iPhone algemeen | 2 | 31-07-08 20:57 |
|
|