Notificaties vertraagd iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iPhone 4s. Ik merk dat wanneer ik bijv. mijn whatsapp open ik berichten binnen heb gekregen, waar ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notificaties vertraagd iPhone 4s
Hallo,
Ik heb sinds kort een iPhone 4s. Ik merk dat wanneer ik bijv. mijn whatsapp open ik berichten binnen heb gekregen, waar ik geen melding/notificatie van heb gekregen, 5/10 minuten later krijg ik die wel, maar dan heb ik het al gelezen/verwijderd. De notificatie instellingen van whatsapp staan gewoon goed. Tot nu toe gebruik ik me iPhone alleen nog maar op Wi-Fi. Er is geen verschil of die in de lader zit of niet, probleem blijft. Dus kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Berichtgevingen gebeuren via servers van Whatsapp zelf. Dus als daar de vertraging zit kan je er weinig aan doen.
|
|
|||
|
|||
Het is niet alleen whatsapp, ook van facebook en mail krijg ik geen notificaties van.
|
|
|||
|
|||
Het is opgelost, ik heb geen idee hoe... heb een beetje van alles geprobeeerd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S Berichten vertraagd. | Thrilla | iPhone algemeen | 0 | 03-02-12 20:00 |
Iphone 3Gs vertraagd na IOS5 | lucysprenkels | iPhone algemeen | 9 | 20-10-11 23:25 |
|
|