Bluetooth MMS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 8g 1.1.4. ik begrijp niet goed hoe ik mn tel kan koppelen via bluetooth aan mn computer, of bestandjes versturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth MMS
Hallo, ik heb een iphone 8g 1.1.4.
ik begrijp niet goed hoe ik mn tel kan koppelen via bluetooth aan mn computer, of bestandjes versturen met mn tel naar andere telefoons? MMS ontvangen? Dat werkt ook voor geen meter, en ik krijg er ook geen muziek op.. iemand een idee hoe dat ik dat allemaal wel aan de praat krijg? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien eerst de handleiding eens doornemen, iPhone gekocht - wat nu? (handleiding voor beginners) » Nieuws » iPhoneclub.nl
je kan geen bluetooth verbinding maken met je computer je moet me je usb kabel verbinding maken en via itunes muziek op je iphone zetten is veel info over te vinden via de zoekfunctie en in de wiki,ook over mms is al veel geschreven |
|
||||
|
||||
Bluetooth bij een iphone werkt (tot nu toe) alleen nog met handsfree accessiores.
Niet voor verzending data enz... met andere shared apparaten. Mss in de toekomst bij de nieuwe iphone wel? wie weet?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mms | rgvcurd | Archief | 1 | 29-03-10 23:41 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
|
|