iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 Wi-Fi probleem. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/124834-iphone-4-wi-fi-probleem.html)

Ipadistop 14-09-12 18:24

iPhone 4 Wi-Fi probleem.
 
Hallo, ik heb een serieus probleem, Mijn iPhone maakt van "vandaag" geen internet verbinding meer met mn Netwerk. Als ik erop klik staat er "geen verbinding mogelijk met netwerk ***" nja ik heb wel op andere forums gekeken maar ik snap er nog steeds niet van, pls help me vanmorgen was alles nog normaal . en ps mijn laptop en ipad werkt prima met het internet.


*** = naam van netwerk.

Guest-20180928213307 14-09-12 18:47

Iphone en Wi-Fi router al eens uitgezet?

Ipadistop 14-09-12 19:24

Niet gelukt.

Guest-20180928213307 15-09-12 01:29

Wi-Fi router al verwijderd van de iphone??

Ipadistop 15-09-12 09:17

Ja nu denk ik Dat de antenne stuk is. Iphone verliest elke 10 min signaal

Guest-20180925190238 15-09-12 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ipadistop (Bericht 818929)
Ja nu denk ik Dat de antenne stuk is. Iphone verliest elke 10 min signaal

Een "antenne" gaat niet stuk. Een antenne is een passief element. Alles wat er met een antenne kan gebeuren is dat de connector is losgekomen van de radiochip (maar dan werkt er helemaal niets meer).

Ga eens in de instellingen van de router en verander het "kanaal" naar 1 of 11 (of 13).

Ipadistop 15-09-12 09:44

Oh oke dan

dannyhtek 15-09-12 12:35

Dit zal inderdaad 'n probleem zijn met je router. Zoals timosha al zei, switch naar een ander kanaal en probeer het dan. Indien dat niet helpt kun je de router proberen te rebooten of terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Een simpele reboot zou echter al de trick kunnen zijn.

Mocht dat niet helpen, dan kun je nog altijd proberen om het probleem op te lossen door de internet settings van je mobiel te hersetten. Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

Ipadistop 15-09-12 12:39

Ik heb weer naar de winkel gebeld ze zeden dat ik eerst naar BASE moet bellen of er iets mis was met het internet zelf ze zeden toen dat er niks mis was als de andere apparaten wel verbindng maken , weer heb ik de winkel gebeld en ik heb een afspraak met ze maandag .

dannyhtek 15-09-12 12:44

Waarom probeer je niet de bovengenoemde eventuele oplossingen? Er zou zomaar je antwoord kunnen tussenzitten en je probleem is opgelost. Het kan je nog geld besparen ook.

Ipadistop 15-09-12 12:49

Nja ik ben een beetje voorzichtig met dat ding en heb die oplossingen gedaan en nog steeds geven ze de foutmelding.

Guest-20180925190238 15-09-12 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ipadistop (Bericht 819017)
Ik heb weer naar de winkel gebeld ze zeden dat ik eerst naar BASE moet bellen of er iets mis was met het internet zelf ze zeden toen dat er niks mis was als de andere apparaten wel verbindng maken

Dat is onzin en die onzin hoor je wel vaker in "winkels" :eek:

Een iPhone gebruikt veel minder vermogen op Wi-Fi dan een iPad of een laptop en heeft daarom ook minder ontvangstgevoeligheid.

Er moet maar één Wi-Fi router in de buurt bijgekomen zijn die op dezelfde frequentie werkt als jouw router om problemen te veroorzaken.

Dat was het wat mij betreft, succes verder :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.