iPhone 4 Wi-Fi probleem. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een serieus probleem, Mijn iPhone maakt van "vandaag" geen internet verbinding meer met mn Netwerk. Als ik erop klik staat er "geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Wi-Fi probleem.
Hallo, ik heb een serieus probleem, Mijn iPhone maakt van "vandaag" geen internet verbinding meer met mn Netwerk. Als ik erop klik staat er "geen verbinding mogelijk met netwerk ***" nja ik heb wel op andere forums gekeken maar ik snap er nog steeds niet van, pls help me vanmorgen was alles nog normaal . en ps mijn laptop en ipad werkt prima met het internet.
*** = naam van netwerk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone en Wi-Fi router al eens uitgezet?
|
|
|||
|
|||
Niet gelukt.
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi router al verwijderd van de iphone??
|
|
|||
|
|||
Ja nu denk ik Dat de antenne stuk is. Iphone verliest elke 10 min signaal
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga eens in de instellingen van de router en verander het "kanaal" naar 1 of 11 (of 13). |
|
|||
|
|||
Oh oke dan
|
|
||||
|
||||
Dit zal inderdaad 'n probleem zijn met je router. Zoals timosha al zei, switch naar een ander kanaal en probeer het dan. Indien dat niet helpt kun je de router proberen te rebooten of terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Een simpele reboot zou echter al de trick kunnen zijn.
Mocht dat niet helpen, dan kun je nog altijd proberen om het probleem op te lossen door de internet settings van je mobiel te hersetten. Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. |
|
|||
|
|||
Ik heb weer naar de winkel gebeld ze zeden dat ik eerst naar BASE moet bellen of er iets mis was met het internet zelf ze zeden toen dat er niks mis was als de andere apparaten wel verbindng maken , weer heb ik de winkel gebeld en ik heb een afspraak met ze maandag .
|
|
||||
|
||||
Waarom probeer je niet de bovengenoemde eventuele oplossingen? Er zou zomaar je antwoord kunnen tussenzitten en je probleem is opgelost. Het kan je nog geld besparen ook.
|
|
|||
|
|||
Nja ik ben een beetje voorzichtig met dat ding en heb die oplossingen gedaan en nog steeds geven ze de foutmelding.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPhone gebruikt veel minder vermogen op Wi-Fi dan een iPad of een laptop en heeft daarom ook minder ontvangstgevoeligheid. Er moet maar één Wi-Fi router in de buurt bijgekomen zijn die op dezelfde frequentie werkt als jouw router om problemen te veroorzaken. Dat was het wat mij betreft, succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4; 3G probleem | NielsD91 | KPN | 0 | 09-09-11 14:00 |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|