Hoe maak ik een favoriet op mijn beginscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik een website als favoriet op mijn beginscherm krijg ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik een favoriet op mijn beginscherm
Kan iemand mij vertellen hoe ik een website als favoriet op mijn beginscherm krijg ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open de website in safari (op je telefoon obv) klik op het middelste icoo tje onderaam (pijltje dat uit een vierkant gaat) en dan optie 3 'add to homescreen' tadaaaa
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie maar;
Dan wordt het mijn startpagina en dat is niet wat ik wil. Ik wil de pagina kunnen oproepen zonder het hele adres te hoeven tikken. |
|
|||
|
|||
Het wordt niet je startpagina, er wordt een icoon aangemaakt en komt tussen je apps te staan.
De gegeven uitleg is juist.
|
|||
|
|||
g e w e l d i g .
Mijn hartelijke dank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe maak ik mijn iphone 3g sneller | osie | iPhone algemeen | 10 | 29-05-13 14:41 |
Hoe maak een een filmpje van mijn beeld. | elco007 | iPhone algemeen | 3 | 24-06-12 01:33 |
Hoe maak ik van mijn iPhone een Wi-Fi-accespoint? | lukeiphone | Wi-Fi | 2 | 19-02-11 17:49 |
HELP hoe maak ik mijn iphone gratis simlockvrij | immanuel01 | Archief | 5 | 22-04-10 09:56 |
Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend | dborneman | iPhone algemeen | 21 | 24-11-07 17:34 |
|
|