Hoe maak een een filmpje van mijn beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zou graag een filmpje van mijn beeld willen maken maar ik weet niet hoe. Weet een van jullie dat misschien....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak een een filmpje van mijn beeld.
Hallo,
ik zou graag een filmpje van mijn beeld willen maken maar ik weet niet hoe. Weet een van jullie dat misschien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
standaard is dit niet mogelijk, wel doormiddel van een jailbreak tweak of een appstore app beide genaamd display recorder geloof ik.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
display recorder net getest en dat werkt heel goed.
Voor ik net begin te gamen duw ik op record en dan ga ik in de game of surfen maakt nie uit wat ge doet mee je iphone en die neemt alles perfect op , pracht app. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je een schermafbeelding van een 'locked screen' ? | tonhaarmans | iPhone algemeen | 8 | 15-06-14 20:29 |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
Hoe maak ik van mijn iPhone een Wi-Fi-accespoint? | lukeiphone | Wi-Fi | 2 | 19-02-11 17:49 |
Hoe maak ik een call to button op een iPhone website? | bart&dennis | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-11-09 18:13 |
hoe maak ik een backup van me iphone? | Danny88 | Archief | 1 | 25-03-09 22:25 |
|
|