Hoe maak ik een call to button op een iPhone website? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Momenteel zijn wij bezig met het maken van een iPhone site van een bedrijf. We vinden alleen nergens hoe we een button kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik een call to button op een iPhone website?
Dag mensen,
Momenteel zijn wij bezig met het maken van een iPhone site van een bedrijf. We vinden alleen nergens hoe we een button kunnen maken die een telefoongesprek start. Het is dus een button die direct doorlinkt naar de belfunctie van de iPhone. Kan iemand ons hierbij helpen? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hiervoor kun je tel: ipv waar je normaal http:// zou gebruiken.
tel:+1-800-275-2273 Dus bijvoorbeeld: Code:
<a href="tel:+1-800-275-2273">Bellen</a> |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je een schermafbeelding van een 'locked screen' ? | tonhaarmans | iPhone algemeen | 8 | 15-06-14 20:29 |
Hoe maak ik een eigen afbeelding voor applicatie van mobiele website? | Youdidit | Desktop-applicaties | 3 | 30-09-10 18:17 |
hoe maak ik een backup van me iphone? | Danny88 | Archief | 1 | 25-03-09 22:25 |
Hoe maak ik een iPhone repository? | Wiebertje | iPhone algemeen | 19 | 26-03-08 18:19 |
|
|