Hoe maak ik van mijn iPhone een wifi-accespoint? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag met mijn iPhone wifi uitzenden, hoe doe ik dit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik van mijn iPhone een Wi-Fi-accespoint?
Ik wil graag met mijn iPhone Wi-Fi uitzenden, hoe doe ik dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt mywi of pdanet gebruiken. Hiervoor is wel een jailbreak nodig.
Of anders wachten tot ios 4.3, daar zit de mogelijkheid standaard in, je provider moet dan wel tehtering ondersteunen.
|
|||
|
|||
Zit momenteel op een vakantiepark met alleen betaalde Wi-Fi
Even MyWi (jailbreak) geïnstalleerd op een 3G en werkt perfect! Heb hier tot bijna 50 mtr omtrek gewoon ontvangst nu
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je een schermafbeelding van een 'locked screen' ? | tonhaarmans | iPhone algemeen | 8 | 15-06-14 20:29 |
Windows: Hoe maak ik meerdere backups van mijn iPhone? | Phobophile | iTunes | 4 | 21-01-11 23:14 |
Hoe maak ik een eigen afbeelding voor applicatie van mobiele website? | Youdidit | Desktop-applicaties | 3 | 30-09-10 18:17 |
hoe maak ik een backup van me iphone? | Danny88 | Archief | 1 | 25-03-09 22:25 |
Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend | dborneman | iPhone algemeen | 21 | 24-11-07 17:34 |
|
|