//

Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend

Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het leek mij handig vanwege de vele modificaties die hier worden besproken een topic te maken met daarin alle links naar modificaties te vermelden om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-07, 00:03
dborneman dborneman is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend

Het leek mij handig vanwege de vele modificaties die hier worden besproken een topic te maken met daarin alle links naar modificaties te vermelden om ervoor te zorgen dat alles op je iphone volledig werkt.

Denk aan activeren, unlocken, youtube, nederlandse correctie, nederlandse taal op de iphone ect. Ik heb niet alle links zo 123 zelf bij elkaar maar ik zal proberen alvast een goede basis neer te zetten.

Links om je iphone te maken zoals jij hem wilt:

Iphone Activeren & Unlocken (Firmware 1.02):
Unlock the iPhone - a simple tutorial!

Iphone voicemail knop naar je voicemail laten doorverbinden:
Bel, *5005*7672*voicemailnummer#

Call forwarding bij bellen uitschakellen:
zet in 'settings' -> 'phone' de optie: call forwarding aan met bv je thuis nummer ingesteld. bel dan een vriend met je iphone en laat hem 1x overgaan. hang op en schakel dan de call forwarding weer uit. Als je nu weer belt zal hij die melding niet meer geven...

Youtube Activeren:
RapidShare: 1-Click Webhosting
Alles wijst zich vanzelf welk bestand je moet openen en dan paar keer op een toets drukken en het werkt.

Nederlandse Correctie:
Dit is reeds besproken op het forum werkt alleen bij notes en mail en nog niet bij sms, voor meer info zie: Nederlandse woordaanvulling op de iPhone

Nederlandse vertaling complete iphone:
Nederlandse vertaling

Downgraden van 1.1.1 firmware naar 1.0.2:
Hier heb ik nog geen link voor als je me hierop kunt aanvullen graag

Nederlandse Nummerweergave:
Tip: Telefoonnummers weergeven in Nederlands formaat

Mocht ik iets vergeten zijn laat het met weten als ik me topic nog kan aanpassen zal ik het erbij zetten in een reactie aanvullen wordt ook gewaardeerd.

Ik hoop dat we via dit topic een grote verzameling kunnen maken van alle mods en tweaks om je iphone zo goed mogelijk te laten functioneren en dat wanneer iemand net een iphone aanschaft met dit topic een heel stuk op weg kan komen.

Laatst gewijzigd door dborneman; 29-09-07 om 03:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-07, 00:19
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Ziet er goed uit, misschien nog leuk om deze site te vermelden:

iPhone Native Applications List - iPod Touch Applications » Blog Archive » The List

Kun je zien wat voor applicaties er allemaal zijn die je kunt installeren op je iPhone
__________________
Voor het laatste game nieuws, check
www.xgn.nl
  #3  
Oud 28-09-07, 00:43
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Prima handleiding dborneman!

Hier een aanvulling om te restoren naar firmware 1.02:

1) Download de firmware door hier te klikken.
2) Sla het bestand op, op een plaats waar je het weet te vinden.
3) Sluit je iPhone aan en open iTunes.
4) NIET UDTATEN NAAR 1.1.1!!!
5) Houd de SHIFT toets (MAC: ALT toets) ingedrukt en klik op "Herstellen"
6) Je ziet nu een venster, blader hier naar de 1.02 firmware die je hebt gedownload en start het herstellen.

Laatst gewijzigd door Freek; 28-09-07 om 10:18.
  #4  
Oud 28-09-07, 00:45
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Dit heb je (uitgebreid) uitgetest Freek? (zodat niet iedereen gaat vragen: werkt dit wel? Doe dit het wel? etc.)

Trouwens, het is toch geen downgraden maar upgraden.. Want als ik het goed begrijp moet je via jou stappen 1.0.2 er schoon op krijgen, oftewel, hij moet van 1.0.0/1.0.1 naar 1.0.2 gebracht worden
  #5  
Oud 28-09-07, 00:46
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Paar linkjes verbeterd en aangevuld

//sticky gemaakt. Dankjewel dborneman!
  #6  
Oud 28-09-07, 10:11
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Bedankt dborneaman! Erg mooie handleiding! Zal ik zeker gaan gebruiken zodra ik mn iPhone heb!
  #7  
Oud 28-09-07, 11:47
helvo helvo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice Bekijk bericht
Dit heb je (uitgebreid) uitgetest Freek? (zodat niet iedereen gaat vragen: werkt dit wel? Doe dit het wel? etc.)

Trouwens, het is toch geen downgraden maar upgraden.. Want als ik het goed begrijp moet je via jou stappen 1.0.2 er schoon op krijgen, oftewel, hij moet van 1.0.0/1.0.1 naar 1.0.2 gebracht worden
Ik heb mijn iPhone gisteren geunlockt dmw. het handmatig ugraden naar 1.02 en dat werkt volgens die stappen prima.

Youtube heb ik overigens ook werkend, stond gewoon tussen de unlock handleiding.
  #8  
Oud 28-09-07, 12:24
dborneman dborneman is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door helvo Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone gisteren geunlockt dmw. het handmatig ugraden naar 1.02 en dat werkt volgens die stappen prima.

Youtube heb ik overigens ook werkend, stond gewoon tussen de unlock handleiding.
Ik heb dit ook volgens de unlock handleiding gedaan echter na het vervangen van de bestanden krijg ik nog steeds te zien could not connect to youtube, heb jij ze ook gewoon geupload of eerst de oude bestanden weg gehaald?
  #9  
Oud 28-09-07, 12:42
helvo helvo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dborneman Bekijk bericht
Ik heb dit ook volgens de unlock handleiding gedaan echter na het vervangen van de bestanden krijg ik nog steeds te zien could not connect to youtube, heb jij ze ook gewoon geupload of eerst de oude bestanden weg gehaald?
ik heb deze handleiding gebruikt:
profit42.com - the ultimate hackers lounge » Blog Archive » Unlock your iPhone using the latest anySIM!

Ik ben nu bezig met nummerformatie van mijn contactpersonen, maar lijkt (nog) niet te werken...
  #10  
Oud 28-09-07, 13:12
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Er is toch een firmware update gisteren gekomen, waardoor je hem nu niet op de laatste manier kan unlocken??
  #11  
Oud 28-09-07, 15:15
dborneman dborneman is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie Bekijk bericht
Er is toch een firmware update gisteren gekomen, waardoor je hem nu niet op de laatste manier kan unlocken??
Heej, Niekie het klopt dat je firmware 1.0.2 nodig hebt voor het unlocken dat staat ook vermeld in het topic bovenaan bij de unlock link. Dit hoeft echter geen probleem te zijn freek legt aan het begin van het topic ook uit hoe je kan 'herstellen, upgraden' met je iphone naar 1.0.2. Dezelfde methode om te upgraden naar 1.0.2 las ik ook in een andere handleiding.


Tevens heb ik dankzij de reactie van helvo nu ook youtube aan het werken, zie:
RapidShare: 1-Click Webhosting
Alles wijst zich vanzelf welk bestand je moet aanklikken en dan paar keer op een toets drukken en het werkt.

Laatst gewijzigd door dborneman; 29-09-07 om 03:31.
  #12  
Oud 04-10-07, 10:25
marqw marqw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 66
Standaard

vraagje,

ik heb precies de stappen doorlopen om de nl nummers weer te geven... hij blijft echter amerikaans weergeven...


weet iemand raad??

verder heb ik op mijn sim kaart (vanuit mijn eerdere nokia) een aantal telnrs staan, die zijn op mijn i phone verdwenen.. hoe krijg ik ze erop??


bedankt alvast, marc
  #13  
Oud 04-10-07, 11:17
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Die nummers moet je handmatig op je iphone zetten. Heb je de plist voor de nummer weergave genomen in de bovenstaande link? Ga ook even naar de tips en tweaks om nog een bestandje te downloaden en weer op je iphone te zetten voor +31 nummers
  #14  
Oud 04-10-07, 11:23
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

@dborneman: de nummercode voor het wijzigen van je voicemail die je geeft is verkeerd! Zie deze overal op dit (en andere fora) verschijnen. Die code is voor het wijzigen van je sms-center. Om je voicemail aan te passen moet je de code *5005*86*voicemailnummer# invoeren. Misschien dat je je post aan kunt passen. Verder: keep up the good work!
  #15  
Oud 04-10-07, 11:28
marqw marqw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 66
Standaard

dank je spree.. ik zal wel echt een nul zijn, maar dat nummer voicemail is toch 1233.. of vergis me (vodafone??)
  #16  
Oud 04-10-07, 11:49
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

Vodafone weet ik niet, maar bij Orange is het in elk geval 1233.
  #17  
Oud 04-10-07, 12:01
marqw marqw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 66
Standaard

klopt, bij vodafone ook.. had ik al ingegeven maar zegt continu het zelfde.. de voicemail doet het ook niet, en sms berichten verzend en gaat ook niet....
  #18  
Oud 04-10-07, 12:20
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

@marqw: Ik post even in deze thread: https://forum.iculture.nl/iphon...erkt-niet.html verder om dit mooie topic niet te vervuilen.
  #19  
Oud 08-11-07, 21:34
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Er is nu ook een handleiding om hem helemaal te unlocken zonder computer.
Dus alles wat je nodig hebt is een Wi-Fi verbinding en de handleiding en je kunt hem volledig unlocken en sim-vrij maken.

De url zet ik later wel neer, de site is nu uit de lucht

Dit is voor versie 1.1.1 trouwens

Laatst gewijzigd door ArB; 08-11-07 om 21:35. Reden: versie nummer erbij gezet
  #20  
Oud 24-11-07, 16:33
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Ik zou er nog aan toevoegen het progje KB(2) om de autocorrectie uit te schakelen. dit is via de installer te installeren (of zit dat al in die auto correctie), de tweak voor nummerherkenning, en het progammatje dat je edge/gprs instellingen opslaat na een reboot.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe maak ik van mijn iPhone een Wi-Fi-accespoint? lukeiphone Wi-Fi 2 19-02-11 17:49
Windows: Hoe maak ik meerdere backups van mijn iPhone? Phobophile iTunes 4 21-01-11 23:14
HELP hoe maak ik mijn iphone gratis simlockvrij immanuel01 Archief 5 22-04-10 09:56
Video: Hoe Videocodec H.264 filmjes werkend te krijgen op je Iphone selvishocks Muziek, foto & video 2 04-08-09 21:10
Hoe krijg ik Anysim 1.1 werkend op mijn iphone (Zonder winSCP) ?? miguellio Archief 10 26-10-07 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.