hoe maak ik mijn iphone 3g sneller discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan ik mijn iphone 3g sneller maken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hoe maak ik mijn iphone 3g sneller
hoe kan ik mijn iphone 3g sneller maken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk niet dat je kan verwachten dat een 3G nog snel werkt. De meeste apps zijn toch ontworpen om op een meer resente iPhone te draaien.
|
|
||||
|
||||
Stap in de auto met je iPhone 3G en rij heel hard > je iPhone gaat dan heel snel.
|
|
|||
|
|||
iphone 3g
|
|
||||
|
||||
1. Herstel je iPhone en plaats géén reservekopie terug. Sync waar mogelijk (contacten, agenda) en vergeet de rest wat je kwijtraakt.
2A. Jailbreak je iPhone. Installeer Springtomize. Schakel de volgende opties uit: Homescreen WP, Screen Flash, VoiceControl, Spotlight, Page Dots, Jittering. Gebruik geen van de opties die dingen aanpassen of toevoegen. 2B. Optioneel kun je de animatieduur versnellen. Ik vrees alleen dat de iPhone 3G zo traag is dat je dan willekeurige lag krijgt en daarom lijkt het mij beter om dit niet te doen. 3. Installeer geen tweaks die extra mogelijkheid toevoegen aan je iPhone. Homescreen WP = Achtergrondafbeelding Screen Flash = Scherm licht op na schermafbeelding VoiceControl = Spraakassistent Spotlight = Zoekpagina Page Dots = Pagina puntjes Jittering = Wiebelen van icoontjes in wijzig-modus |
|
|||
|
|||
Door een recentere iPhone te kopen .
De tijd gaat snel, de technologie ook, ieder jaar gaat alles sneller en sneller, de 3Gs is een beetje out to date, je kan er nog heel wat mee dat wel maar alst op snelheid aankomt moet je minstens voor een 4s gaan, minstens. |
|
|||
|
|||
Kijk misschien even naar whited00r, is wel ios3.1.3 dacht ik, maar dat blijft de beste en snelste versie voor een 3g
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is een topic van bijna 2 jaar oud ...
|
|
||||
|
||||
Hè, ik ben er ingetuind. Nou, mocht iemand nog een antieke of trage iPhone hebben...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak ik van mijn iPhone een Wi-Fi-accespoint? | lukeiphone | Wi-Fi | 2 | 19-02-11 17:49 |
Windows: Hoe maak ik meerdere backups van mijn iPhone? | Phobophile | iTunes | 4 | 21-01-11 23:14 |
HELP hoe maak ik mijn iphone gratis simlockvrij | immanuel01 | Archief | 5 | 22-04-10 09:56 |
Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend | dborneman | iPhone algemeen | 21 | 24-11-07 17:34 |
|
|