iPhone mogelijk overchargen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds kort een iPhone 5 in mijn bezit, en ik had een vraagje over het opladen ervan; Wordt de batterijduur aangetast als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone mogelijk overchargen?
Hoi,
Ik heb sinds kort een iPhone 5 in mijn bezit, en ik had een vraagje over het opladen ervan; Wordt de batterijduur aangetast als ik 'm bijvoorbeeld de hele nacht in de lader laat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Australie op iPhone 3G mogelijk? | skaljee | iPhone Navigatie | 1 | 03-06-12 10:30 |
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? | Elfje76 | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 23:14 |
Is ios 3.2 op iPhone 2G mogelijk? | george56 | iPhone algemeen | 3 | 06-07-11 17:12 |
iPhone 3G: IPhone unlock mogelijk? | Blaze4life | Unlock | 1 | 21-02-11 18:51 |
|
|