//

mijn iphone heeft buitenlandse simlock

mijn iphone heeft buitenlandse simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HIER KOMT EEN LANG VERHAAL! Ik heb wat hulp nodig aub. Ik heb sinds kort een iphone 4 van iemand overgekocht en ben pas na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-13, 17:47
yugostyl yugostyl is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard mijn iphone heeft buitenlandse simlock

HIER KOMT EEN LANG VERHAAL!

Ik heb wat hulp nodig aub. Ik heb sinds kort een iphone 4 van iemand overgekocht en ben pas na een tijdje achtergekomen dat ik opgelicht ben. na helaas.. Maar nu is het probleem dat de telefoon uit Engeland blijkt te komen en zit een simlock op.

In het begin heb ik mijn simkaart in de gedaan en kreeg ik geen service dus dacht ik dat er iets met de antenne was dus was ik naar een telefoonzaak geweest om hem te laten maken. Toen bleek dat ie een simlock had maar heeft de gast achter de balie de tel geupdate en nu kan ik niet meer verder dan eerste scherm met land kiezen enzo. en op itunes krijgk steeds te staan dat er simloc op staat bla bla bla en niet verder kan..

Ik heb hier en daar wat gelezen en gezocht en kijken of ik het zelf kon oplossen. Na het gaat niet echt de goeie kant op. Ik probeerde het met JB te doen snowbreez redsnow enz. maar niks werkt. En iets op sites om de IMEI in te vullen en dan een groot bedrag betalen en dan is de tel geunlocked.. maarja de bedragen is in $$$ maar ik heb geen creditcard...

Dus ik vraag me af wie kan mij helpen hier mee?



........*******
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-13, 17:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yugostyl Bekijk bericht
Dus ik vraag me af wie kan mij helpen hier mee?
Heb je al eens in het juiste forum gekeken, het Unlock forum dus. Daar staan heel wat topics over SIM-locks van Britse providers:

Unlock forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #3  
Oud 29-05-13, 17:56
yugostyl yugostyl is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

ya ik heb gekeken.. maar ik kan em niet eens jailbreaken met redsnow krijgk steeds faild to decrypt kernel.. en ik heb zo vaak gejailbreaked/broken hoe je t ook zegt en nu lukt t niet...
  #4  
Oud 29-05-13, 17:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Jailbreaken en unlocken zijn twee verschillende dingen. Een softwarematige unlock op een iPhone 4 werkt alleen op de stokoude 01.59.00 modem firmware. Dus dat kan je wel vergeten vrees ik.

Voor jailbreaken is er nog het Jailbreak forum.
Reageren

Labels
buitenland, iphone4, simkaart, simlock, simlockvrij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn zoontje heeft mijn iphone 5 in het water gegooid valencio iPhone algemeen 5 11-01-13 21:14
iPhone 3GS: Heeft mijn 3GS geen simlock meer??? Kris3 Unlock 2 02-01-12 10:43
iPhone 3GS: HELP mijn Iphone heeft weer een simlock! Theripper82 Unlock 3 27-10-10 21:40
iPhone 4: Heeft mijn iPhone 4 een simlock? Waltero Unlock 18 17-10-10 10:58
buitenlandse iphone 3gs met simlock petro Archief 3 22-12-09 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06.