mijn zoontje heeft mijn iphone 5 in het water gegooid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone zat in een van me tassen,als ik het in me broek deed zou ie vallen want ik had niet echt grote zakken wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn zoontje heeft mijn iphone 5 in het water gegooid
mijn iphone zat in een van me tassen,als ik het in me broek deed zou ie vallen want ik had niet echt grote zakken wat te doen? dekt vodafone het??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2013 om 20:01 ---------- trouwens had het niet door dat ie het gepakt had ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2013 om 20:02 ---------- telefoon is niet eens 2 weken oud :S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahaha nieuwe kopen of frauderen
|
|
|||
|
|||
uitzetten en direct in een afgesloten zak met rijst laten drogen.
Niet met een föhn of op de kachel leggen!!!! |
|
|||
|
|||
telefoon is letterlijk dood?
|
|
||||
|
||||
AUB aansluiten in aangereikte topic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb mijn iPhone in het water laten vallen, wat moet ik doen? | lauramarije | iPhone algemeen | 3 | 10-01-13 19:41 |
Muziek: help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid | bootylove82 | Muziek, foto & video | 4 | 16-08-10 20:54 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
Mijn iPhone heeft het begeven (waarschijnlijk) | PkertNL | iPhone algemeen | 8 | 23-06-08 14:47 |
water op mijn Iphone | mobetta | iPhone algemeen | 8 | 23-03-08 12:55 |
|
|