//

Iphone 5 ik hoor de mensen te stil !!!!

Iphone 5 ik hoor de mensen te stil !!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , Was heel blij vanmiddag toen mijn nieuwe Iphone 5 aankwam van de appel store maar toen ik hem uitteste hoor ik de mensen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-13, 19:52
Nadinneke Nadinneke is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Exclamation Iphone 5 ik hoor de mensen te stil !!!!

Hoi ,

Was heel blij vanmiddag toen mijn nieuwe Iphone 5 aankwam van de appel store maar toen ik hem uitteste hoor ik de mensen dus HEEL STIL aan de lijn....

Maar hun horen mij goed.

Wat nu te doen want ik ga nu niet mijn zovele gsmnummers installeren als ik hem niet in orde krijg bel ik maandag asap want dan wil en eis ik een nieuwe.

Graag hulp !!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-13, 20:13
mybabesagenius mybabesagenius is offline
• iOS 9.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 29
Standaard

Heb je tijdens het belletje geprobeerd om het volume harder te zetten (knopjes aan de zijkant)?
  #3  
Oud 11-01-13, 20:16
Nadinneke Nadinneke is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Ja deze staat op het maximum vermogen
  #4  
Oud 11-01-13, 20:32
mybabesagenius mybabesagenius is offline
• iOS 9.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 29
Standaard

hmm..dan is er iets niet okay lijkt me. Je kan het volume van je toestel op max zetten maar ook het volume aanpassen tijdens het bellen (in-call-volume)..zijn twee verschillende standen namelijk. maar dat heb je dus al gedaan. Ik kwam dit nog tegen op een ander forum:

I actually found the fix somewhere else in these discussion forums. Go to settings / sounds and slide the volume all the way off (to the left). That fixed it for me; the earpiece volume is back to normal. And I can now turn the ringer volume back up to wherever it was before and the earpiece volume is still ok. Must be a bug.

Hoop dat het werkt!
  #5  
Oud 11-01-13, 21:40
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Beschermfolie wel verwijderd? Klinkt misschien gek, maar het wordt nog wel eens vergeten of niet gedaan. Deze kan de luidspreker blokkeren.
  #6  
Oud 11-01-13, 22:24
hansdeboer2001 hansdeboer2001 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos Bekijk bericht
Beschermfolie wel verwijderd? Klinkt misschien gek, maar het wordt nog wel eens vergeten of niet gedaan. Deze kan de luidspreker blokkeren.
Hahah. Wilde t net zeggen! ik heb ook 1 dag problemen gehad met te zacht geluid .
  #7  
Oud 11-01-13, 22:46
Nadinneke Nadinneke is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Hoi ,

mybabesagenius Ivm.die bug heb de volumeknoppen allemaal uitgetest op zijn max en min maar niks verschil

Nikooos en hansdeboer2001 maar hetgene er nu op zit van beschermfolie is dat niet idem als een andere screenprotector??????

Ik heb hem eraf genomen en idd.een verschil ,dus ik ga morgen checken bij anderen in de familie die ook een Iphone hebben om te vergelijken kwa volume.

Thx voor het snel advies en hulp !!!!!!!!!!!
  #8  
Oud 11-01-13, 22:51
hansdeboer2001 hansdeboer2001 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Die beschermfolie die erop zit als je hem thuis krijgt bedekt t speaker gat! en dat is niet het geval bij een goede screenprotector!
  #9  
Oud 11-01-13, 23:18
Nadinneke Nadinneke is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Net de screenprotector van bij mijn hoesje erop gefixt
  #10  
Oud 11-01-13, 23:57
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos Bekijk bericht
Beschermfolie wel verwijderd? Klinkt misschien gek, maar het wordt nog wel eens vergeten of niet gedaan. Deze kan de luidspreker blokkeren.
Juist een iPhone aan men moeder kado gedaan, luidspreker werkt niet goed zegt ze, ik voelde me al slecht, vorige maand eerst een samsung gegeven daar werkte luidspreker ook niet, nu dure iphone kado gedaan en hij werkt niet....

Ik ontvang hem terug om zelf te repareren, hing gewoon die standaard folie er nog op van in de fabriek! LOL wat een opluchting zeg!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik hoor mensen niet als ze mij bellen bilal2307 iPhone algemeen 15 30-01-13 18:14
Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes Merijntje1 iPhone algemeen 6 26-08-10 12:57
iphone 3g hoor niets bij bellen wjkuipers iPhone algemeen 15 22-07-09 00:36
Iphone hoor niks meer!! leslow Archief 1 23-07-08 23:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.