help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) na synchronesen, is dat gebeurd hoe krijg ik mij orginele albums terug...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid
na synchronesen, is dat gebeurd hoe krijg ik mij orginele albums terug
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is geen fantastisch duidelijk verhaal.
OP je Mac (of PC?) is het allemaal nog wel in orde? Dan gewoon opnieuw syncen? |
|
|||
|
|||
Op pc ik ging naar c schuif toen mapje heet itunes en toen een mapje heet automatoch zette in itunes.... En daar plakte ik al mij albums en toen ging ik naar itunes deed ik synchroniseren met iphone. Nu zijn die albums weg uit de mapje : automatoch zette in. Itunes.. Nu zite mij albums in een amdere door itunes gedaan en hij heeft al de liedjes die hij niet kent heeft hij is mapje gestopt van onbekend en andere liedje door elkaar gezet in andere albums
|
|
|||
|
|||
Ik wou muziek downloaden via Itunes op me Iphone zelf,, en kwam fout melding dus ik annuleren,,
En opeens is al me muziek weg! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat het probleem anders is maar ik vrees het ... Je kan zoeken naar de term track op je harde schijf en als er tig-en-tig vindt, ben de gezegend met veel werk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek probleem albums | yasuni | Muziek, foto & video | 0 | 07-02-11 20:15 |
iphone 3Gs muziek albums probleem. | fiestaboyke | Muziek, foto & video | 11 | 13-11-10 21:26 |
Muziek: muziek albums prijs update op Itunes store | geoffreyhans | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 15:27 |
Na muziek synchronisatie dubbele albums | mitchell1984 | iTunes | 3 | 01-11-09 20:00 |
Windows: itunes 9.0 gooit muziek op iphone door elkaar | pascalbrouwers | iTunes | 0 | 17-09-09 23:28 |
|
|