itunes 9.0 gooit muziek op iphone door elkaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort een probleemje met mijn mp3's die op mijn iphone staan. Enwel met albums die bestaan uit 2 of meerdere cd's. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 9.0 gooit muziek op iphone door elkaar
Heb sinds kort een probleemje met mijn mp3's die op mijn iphone staan.
Enwel met albums die bestaan uit 2 of meerdere cd's. Als ik deze op min iphone zit gooit hij de volgorde door elkaar.... Vooral met live cd's is dit vervelend verwacht je een bepaald nummer komt er een ander. Hij geeft het fout weer in de afspeelijst ( komt niet overeen met de tracklijst vh album). Weet iemand hier een oplossing voor.. Alvast bedankt, Pascal
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid | bootylove82 | Muziek, foto & video | 4 | 16-08-10 20:54 |
handbrake gooit hoofdstukken door elkaar | vadasz | Muziek, foto & video | 1 | 13-12-09 14:14 |
Door iTunes alle muziek weg | carp | iTunes | 1 | 18-11-09 17:12 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Windows: Itunes gooit apps eruit met syncen | Tristal | iTunes | 3 | 25-06-09 23:23 |
|
|